Sydän kurkussa palloa seinään

*yhteistyössä Fittari

Vielä viime kerralla taisin miettiä sitä, että loppuukohan näiden crossfit-tuntien jännittäminen koskaan. Loppuu se. Eikä siihen edes vaadittu paria kertaa pidempään. Jes! Jos ihan totta puhutaan, niin mulla ei tainnut edes olla aikaa siihen jännittämiseen viime lauantaina. Heräsin sen verran myöhään, että aamulla ei juuri aamupalan syömisen lisäksi paljon muuta ehtinyt tehdä, ennen kuin piti jo lähteä pyöräilemään Fittaria kohti.

Salin valkotaulu oli taas vaihteeksi tyhjänä, joten aika pitkään sai jännäillä mikäs se päivän treeni sitten onkaan. Sain kuulla, että se toivomani maastaveto oli tehty jo keskiviikkona, jolloin en ite päässyt töiden takia paikalle. Höh. Joudun siis odottamaan sitä mavea vielä ensi viikkoon. Mutta eipä hätää, aika hyvä liike odotteli tuolla lauantaiaamullakin. Siitä kohta lisää 😉

Aamulla ei tosiaan toissalauantain tapaan tullutkaan käytyä siellä telinevoimistelussa, kun tuli nukuttua vähän pommiin. Ei siis tarvinnut pohtia sitäkään, jaksaako telinevoikkatreenin jälkeen jumppailla vielä crossfit-salin puolella, vai loppuuko kunto kesken. No joo, ainahan se loppuu. Oli sitä toista treeniä alla tai ei, joten sinänsä turhia pohdintoja. Hahah.

Neljäs treeni (itelleni kolmas), 27.9.2014 klo 12.10 (1h)

Valkotaululle ilmestyi taas tekstiä seuraavaan tapaan:

WOD

squat

METCON 21-15-9-3
wall ball
ring rowing
kb swing
up down

Siinä ei hirveästi jäänyt aikaa ihmetellä, että mitäs noilla kaikilla taas tarkoitetaankaan, kun piti jo lähteä pyörittelemään kroppaa ranteista nilkkoihin asti. Pyörittelyjen kaverina tehtiin lämmittelyä kahvakuulalla. Vähän oli hakemista liikkeiden kanssa, kun tuntui, ettei kaikki heti sujuneet. Mutta lopulta tykkäsin kyllä kahvakuulailusta huomattavasti enemmän, kuin niistä perinteisistä juoksenteluista ja mittarimadoista. Miksiköhän? Krhm. Etten vaan olisi huono niissä?

Alkuverkan jälkeen pääsikin sitten kyykkäämään. Jeeee! Aloittelin ihan innoissani 10 kilon tangolla, ja mietin että ”nyt laitetaan kyllä se tekniikka kuntoon”. Mutta eipä mennyt pitkään, kun niitä levyjä alkoi sinne tangon päihin kerääntyä. En vaan malttanut olla testaamatta, kun kerran ohjeeksikin annettiin tehdä 12 minuutin aikana kolmen sarjoja niin pitkälle, kuin pystyy. Niin, että lisää painoa joka sarjaan. Ja minähän lisäsin. Aina kymmenen kiloa kerrallaan, kun olin vähän malttamaton. Hahah 😀

Kun sitten päästiin siihen tunnin anaerobiseen osuuteen, oli huumori aika kaukana. Sitä tajusi aika nopeasti, että 21 toistoa on ihan älytön määrä. Eikä se 15 ole vielä yhtään sen helpompaa, kun ei saa välissä huilata ollenkaan! Phuuuuh! Wall ballit eli kuntopallon heitot seinään niin, että kyykkää aina välissä, oli ihan tolkuttoman raskaita! Ring rowing eli soutu renkaissa sai sykkeitä vähän alaspäin, mutta kyllä siinäkin oli tuntuma niin sanotusti kohillaan. KB swing eli etuheilautus kahvakuulalla oli setin helpoin. Taisi tosin johtua siitä, että 14 kilon kuula oli vähän turhan kevyt. Up downit eli helpotettu versio burpeista oli taas yllättäen itselleni se kaikkein vaikein osuus. Alaselkää juili tehdessä ja syke oli taivaissa. Idiootti kun ei kuunnellut edes ohjeita loppuun ja teki sen takia turhia hyppyjä välissä. Hyvä minä. Up downien jälkeen koko homma alkoi alusta. Ilman mitään lepotaukoja. Oli – ihan – pikkusen – raskasta. Tähän mennessä ehdottomasti rankin setti. Haukoin nimittäin ihan hyvän tovin henkeäni, kun sydän pamppaili kurkussa asti vielä pitkään treenin jälkeenkin. Huh. Mutta oli kivaa! Haha. Mä niin nautin tästä! Voi, kun ois jo pian keskiviikko ja pääsis uudestaan! ♥

Rakkaalle hovikuvaajalleni kiitos tuosta yhdestä ainokaisesta kuvasta, joka ei tärähtänyt 😀

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s